6 noiembrie 2012

Spaghete de zucchini cu sos pesto




spaghette de zucchini


O garnitura usoara, ce poate fi servita cu pui la gratar, sau snitele sau peste la gratar. Principalul este sa aveti instrumentul cu ajutorul caruia sa puteti realiza spaghetele, ori un cutit special, ori razatoare Vorner, sau Borner.

Ingrediente :
                                                            2 buc zucchini
                                                            3 catei usturoi
                                                            3-4 linguri ulei de masline

Sos pesto :
                                                             1 legatura busuioc
                                                             1 legatura patrunjel
                                                             4-5 catei usturoi
                                                             4-5 linguri ulei de masline
                                                             150 gr parmezan

Sosul pe care l-am pregatit, nu este cel original, am preparat un sos cu ce-am avut la-ndemana, la baza avand busuioc si patrunjel, la care am adaugat si restul de ingrediente si le-am maruntit cu ajutorul robotului de bucatarie. Daca e prea uscat amestecul, mai adaugam una, doua linguri de ulei.
                                        

Se spala zucchini si se dau pe razatoare, mai putin miezul cu seminte,  obtinandu-se astfel spaghete subtiri si lungi. Incingem uleiul de masline si adaugam usturoiul maruntit cu ajutorul insrtumentului special.
In acest moment turnam sosul pesto, pregatit dinainte.

                                     


Lasam 1-2 minute pana incepe sa devina auriu ( nu sa se prajeasca ) si turnam spaghetele de zucchini. Presaram sare si amestecam continuu pana cand acestea se inmoaie. Avem grija sa ramana "al dente".

In acest moment turnam sosul pesto, pregatit dinainte.

Pentru un plus de gust, presaram parmezan cat de mult...eu n-am mai avut pe cat as fi dorit.
M-am inspirat de  aici.
Pofta buna !


3 comentarii:

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...