31 august 2011

Tarta cu dovlecei si cascaval

De obicei prepar aceasta tarta din ciuperci. Pentru ca vara e pe sfarsite si din dovlecei am tot facut chiftelute sau pane de care ne-am cam plictisit am zis sa incerc altceva si anume o tarta cu dovlecei. Reteta pentru aluatul de tarta sarata este cea clasica, pe care o gasim in toate cartile.
Ingredienta aluat : 250 gr faina, 100 gr unt, 1/2 lingurita sare, 1 ou, 2 linguri apa. Se framanta un aluat din faina, unt si sare. Se adauga oul si apa, pana aluatul devine elastic.





Se lasa aluatul invelit intr-o folie la frigider cca 30-40 minute. Apoi se intinde o foaie si se aseaza intr-o forma de 28 cm tapetata cu unt si faina. Ca sa-si pastreze forma, peste tarta se aseaza o hartie de copt peste care punem boabe de fasole, sau ce aveti prin casa disponibil.


Se lasa la copt pe jumatate.


Umplutura : 2 dovlecei potriviti, 2 rosii, 1 ceapa, piper, 1 aredi gras - eu nu l-am avut de data asta, condimente - eu folosesc "condiment pentru pizza" de la Fuchs, care contine maghiran, piper, busuioc, oregano, cimbrisor si anason, 300 gr smantana, 3 oua, patrunjel,5-6 felii de cascaval.
Se curata dovleceii si se feliaza. Se dau cu sare si se lasa la scurs. Se caleste ceapa, apoi se adauga dovleceii zvantati si rosiile taiate cubulete si condimentele. Se lasa la innabusit 10 minute, pana se evapora sucul de rosii. .


Se aseaza apoi in forma de tarta.


Intre timp, preparam sosul din 3 oua, 300 gr smantana, patrunjel ,piper si sare, pe care-l turnam peste dovlecei.


Apoi feliile de cascaval.



O lasam cam 45-50 minute la cuptor.


Pofta buna !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...