16 septembrie 2011

Tarta cu Mere

Clasica si irezistibila !
Pentru ca am avut ocazia sa merg intr-o livada de meri, am cules exact ceea ce-mi place, mere din soiul dulce-acrisor.
Umplutura : Pentru aceasta tarta am folosit 2kg mere, 50 gr unt, 50 gr zahar, 100 gr stafide si coaja de lamaie. Se curata merele, se taie sferturi, se scot samburii, iar pulpa se taie cuburi (eu am taiat cuburile mai mari ). Se calesc impreuna cu untul, zaharul , stafidele si coaja de lamaie. Se lasa sa se racoreasca putin.

Intre timp preparam aluatul : 250 gr faina, 1 lingurita praf de copt, 1 praf de sare, 125 gr unt, 60 gr zahar, 1 ou, 1 plic zahar vanilat. Se framanata aluatul omogen, se infasoara in folie si se pune in frigider cca 30 minute.
Se intinde aluatul pe o planseta, se unge cu unt o forma speciala de tarta care se imbraca in aluat, peste care se se repartizeaza compozitia de mere. Apoi se toarna deasupra glazura, pentru care avem nevoie de 20 gr unt, 75 gr zahar, 1 lingura de miere care se dau in fiert . Aceasta se toarna fierbinte peste mere. Se presara 60 gr fulgi de migdale si se da la cuptor cca 50 minute.









Pofta buna !







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...