8 mai 2012

Perisoare cu tarhon si marar

Din pacate, tarhonul l-am descoperit destul de tarziu si imi dau seama cat am avut de pierdut. Pe langa parfumul bogat, puternic, are si proprietati benefice organismului. N-am sa le prezint aici, eu doar va recomand sa incercati macar o data aceasta minunatie.


perisoare cu tarhon si marar

perisoare

Ingrediente :                                     500 gr carne de curcan ( se poate si cu vita )
                                                                1 ceapa
                                                                3 linguri orez
                                                                1 ou
                                                                100 ml ulei
                                                                4 legaturi marar
                                                                2 legaturi tarhon
                                                                5 rosii sau 1/2 cutie rosii in suc propriu
                                                                 sare, piper

Eu am avut o pulpa superioara de curcan pe care am dezosat-o si la care am aruncat pielea.

Tocam carnea
impreuna cu ceapa si adaugam sarea si piperul.
Lasam la inmuiat 10 minute orezul si il adaugam peste carnea tocata.
Apoi oul si amestecam pana se omogenizeaza.
Curatam frunzele de marar si tarhon de pe codite

si le spalam bine.
Formam perisoare pe care le punem la fiert in apa clocotita in care am adaugat sare si le lasam 10 minute, culegand spuma care se formeaza.
Tocam  verdeata si o punem la fiert in zeama in care au fiert perisoarele.Cand e aproape fiert, cam in 15 minute,
adaugam perisoarele.
Decojim si pasam rosiile.
si le turnam peste perisoare. Daca nu aveti rosii, se poate adauga jumatate conserva de rosii in bulion. Tot acum punem si uleiul si mai lasam pana perisoarele s-au fiert.
Se servesc cu smantana sau iaurt!

Pofta buna !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...