19 martie 2013

Maioneza de avocado




maioneza raw

Avocado este cea mai buna sursa de grasimi sanatoase. Acidul oleic continut ajuta la reducerea colesterolului  si favorizeaza absorbtia substantelor nutritive din alimente.
In retetele raw, avocado este o alternativa sanatoasa pentru unt sau alta produse cu continut mare de grasime.
Am gasit pe net multe retete ce contin avocado. Deocamdata n-am experimentat decat aceasta maioneza delicioasa. Din multitudinea de variante, am ales combinatia care mi s-a parut pe gustul meu.

                           
Ingrediente :

  • 1 avocado mare 
  • zeama de la 1/2 lamaie
  • sare
  • 3 linguri ulei de masline extravirgin
Optional, se poate adaga 1/2  lingurita de mustar si 1 catel de usturoi.

Fructul se curata de coaja, se scoate samburele si se taie cubulete sau feliute. Se pun in blender.


Adaugam zeama de lamaie, sarea si uleiul si mixam pana rezulta maioneza.
Am obtinut o crema foarte fina.
Pofta buna ! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...