23 mai 2019

Tarta cu legume



Imi place mult acest aluat pentru tarte, il folosesc chiar si pentru umpluturile dulci. Este fraged si gustos, iar combinatiile de legume pot fi nenumarate. Initial am facut aceasta tarta cu cremwursti, gasiti reteta detaliata cu poze aici, insa o prefer pe cea doar cu legume, unde am inlocuit carnea cu ciuperci.

Ingrediente blat :
  • 300 gr faina
  • 150 gr unt 82% grasime
  • 5 linguri apa
  • 1 praf de sare

Ingrediente umplutura :
  • 1 ceapa rosie ( sau alba )
  • 4-5 linguri ulei de masline
  • 400 gr amestec mexican ( am avut congelat )
  • 800 gr ciuperci proaspete
  • sare, piper
  • 4 oua
  • 250 gr smantana grasa
  • 200 gr cascaval
Mod de preparare blat :
Puneti intr-un bol faina, sarea si untul rece taiat cubulete. Adaugati apa si omogenizati. Nu insistati foarte mult, doar cat formati o bila. De obicei eu tai aluatul cu cutitul in bucatele, apoi le unesc, nu stiu de ce, dar ma gandesc ca se fac straturi ca la croissant:)))). In fine, intindeti aluatul intre doua foi de copt, cu diametrul mai mare decat forma in care veti coace tarta. Eu am folosit o forma cu diametrul 24 cm. Transferati foaia in forma, cu tot cu hartia de copt atat sus si cat jos , aranjati-o  la baza cat mai bine, la fel si pe laterale si dati la frigider pana pregatiti compozitia.

Mod de preparare umplutura :
1. Taiati ceapa solzisori si caliti-o in ulei.
2. Adaugati ciupercile curatate si taiate, sare si piper. Lasati 3-4 minute la foc iute pana se evapora din apa lasata de ciuperci.
3. Puneti si amestecul mexican si mai lasati cateva minute pana ce legumele sunt aproape facute. Dati deoparte.
4. Separat, bateti ouale si adaugati smantana si cascavalul ras. Turnati peste amestecul de legume si omogenizati. Scoateti aluatul din frigider, eliminati hartia de copt de deasupra si turnati amestecul de legume.
5. Coaceti 50 minute in cuptorul preincalzit la 190 grade, pana ce amestecul de ou este bine inchegat si tarta prinde o culoare rumenie deasupra.
6. Puteti manca tarta calduta sau rece, este foarte gustoasa.


Pofta buna !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...