14 februarie 2017

Cheesecake Padurea Neagra




Un desert super, mega ciocolatos, combinatia de ciocolata, frisca si jeleul acrisor de visine fiind o adevarata explozie de savoare si culoare. Gasititi aceasta prajiturica pe net sub denumirea de Black forest cheesecake, eu am facut mici modificari fata de varianta de baza in special la topping, am preferat jeleul de visine in locul cireselor in sirop, asa cum am vazut reteta pe site-urile de peste ocean.  
Gustul e bogat, catifelat, merita incercata cu incredere, va asigur ca produce dependenta.
Laura este "vinovata" pentru aceasta bunatate, gasiti varianta ei aici.


Ingrediente blat biscuiti :
  • 20 biscuiti Oreo
  • 4 linguri unt topit
Ingrediente crema ciocolata :
  • 350 gr ciocolata cu lapte
  • 250 gr branza Philadelphia
  • 150 gr zahar
  • un praf de sare
  • un pliculet zahar vanilat
  • 150 ml smantana grasa
  • 3 oua 
Ingrediente topping :
  • 100 ml smantana pentru frisca
  • 150 gr visine fara samburi 
  • 2-3 linguri zahar
  • 1 lingura amidon
Mod de preparare :
1. Preincalzim cuptorul la 190 grade Celsius.  Amestecam biscuitii macinati in blender cu untul topit si racit, ii punem intr-o forma cu diamentru de 22 cm si presam bine compozitia pana rezulta un strat uniform. Punem la cuptor zece minute, apoi scoatem si lasam la racit.
2. Intre timp, punem la topit ciocolata la Bain-Marie, apoi o lasam putin sa se raceasca.
3. Mixam intr-un bol crema de branza cu zaharul, sarea , smantana si vanilia. Turnam apoi ciocolata racita si adaugam pe rand cate un ou, omogenizand bine. 
4. Micsoram temperatura la cuptor, la 150 grade Celsius. Pregatim forma pentru a coace compozitia la Bain-Marie imbracand-o in folie de aluminiu.
5. Turnam crema de branza peste crusta de biscuiti si asezam vasul intr-o tava in care am pus apa pana la jumatate . Lasam la copt 55-60 de minute. Nu lasati mai mult, caci se mai incheaga pe masura ce se raceste. Scoatem din cuptor si din vasul cu apa si lasam la racit, apoi dam la rece pentru cateva ore. 
6. Pentru topping, punem intr-o craticioara visinele cu zaharul si lasam pe foc pana ce acesta s-a topit complet. Adaugam apoi amidonul si amestecam pana incepe sa se lege. Dam deoparte. 
7. Scoatem cheesecake-ul din frigider, demontam inelul formei, ornam cu frisca batuta si turnam in centru jeleul de visine.
8. Lasati la frigider pana la servire.



 




Pofta buna  !




2 comentarii:

  1. Arata minunat, Ela! Sincer, ai taiat o felie extrem de apetisanta cu care o sa plec in gand! :)))) :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca nu pot face cu aparatul poze per ansamblu de care sa ma bucur, deocamdata ma multumesc cu ce am.
      Eu am avut mereu cu mine in gand cheescake-ul tau , dovada ca n-am rezistat si l-am facut :)

      Ștergere

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...