29 mai 2018

Lasagna cu legume



 Suntem mari iubitori de paste in general, iar lasagna cu legume este preferata noastra. Astazi am preparat varianta cu zucchini si vinete. Chiar daca foile pe care le-am foslosit au fost destul de subtiri ( mai subtiri ca Barilla ), tot mi s-a parut ca ar mai fi trebuit legume in compozitie pentru a avea un echilibru perfect intre foaia de lasagna si compozitie.
Daca sunteti pe graba, asa cum am fost eu, in loc de sos Bechamel puteti folosi smantana pentru gatit, nu difera mult gustul, mai ales daca este bine asezonat cu sare, piper, nucsoara.

 Ingrediente :
  • 1 cutie foi lasagna
  • 1 ceapa
  • 2 vinete medii
  • 3 zucchini
  • 400 smantana pentru gatit
  • 500 ml suc de rosii
  • 300 gr mozarella
  • sare, piper, verdeturi uscate pentru aroma
  • nucsoara
Mod de preparare:
1. Spalati bine legumele si feliati-le cat mai subtiri. Eu le-am taiat cu razatoarea Borner. Presarati-le cu sare si lasati-le deoparte 20 de minute.
2. Prajiti intr-o tigaie teflonata vinetele folosind cat mai putin ulei. 
3. Caliti o ceapa si amestecati-o cu vinetele si zucchini storsi de apa. Asezonati cu sare, piper si  verdeturi uscate pentru aroma. Eu am avut un pachetel cu ierburi combinate : oregano, maghiran, cimbru.
4. Intr-un castron, amestecati smantana pentru gatit cu sare si nucsoara.
5. Incepeti asamblarea : intr-o tava cu dimensiunea 20x30 cm, puneti un strat de smantana pentru gatit, apoi o foaie de lasagna, o parte din legume, stropim cu sosul de rosii si cateva felii de mozzarella. Continuati in acelasi mod, avand grija ca deasupra sa aveti o foaie de lasagna pe care o veti acoperi cu suc de rosii si mozarella.
6. Acoperiti vasul cu folie de aluminiu si puneti in cuptorul preincalzit 30-40 minute, la 180 grade, dupa care scoateti folia si mai lasati 10 minute pana se formeaza o crusta aurie.
7. Serviti fierbinte.
 
Pofta buna !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...