31 iulie 2012

Salata de vinete cu maioneza


    asa cum imi plac mie !

vinete cu maioneza

Poate ca n-as fi postat aceasta reteta cunoscuta de toata lumea, insa am gasit multe persoane care n-au stiut de folosirea usturoiului in acest preparat  si care, au apreciat mult rezultatul.
Nici eu nu l-am intrebuintat pana deunazi cand am aflat de acest lucru si incercand  varianta cu usturoi mi s-a parut ca aroma salatei devine mult mai intensa.
Le prepar uneori si  fara maioneza, insa familionul le prefera asa, cu usturoi si maioneza.



Ingrediente :                                    2 vinete mari
                                                            1 ceapa medie
                                                            1 galbenus crud
                                                            1 galbenus fiert
                                                            100 ml ulei floarea soarelui
                                                            2-3 catei usturoi
                                                            sare, dupa gust

Mod de preparare :   Se coc vinetele pe o tabla speciala pentru copt , rasucindu-le pe masura ce coaja este arsa, iar ele devin moi. Se curata fierbinti ( eu nu le las sa se raceasca pentru ca mi se pare ca nu mai raman albe ) si se lasa la scurs intr-o sita, dupa care le tocam bine, preferabil cu un tocator de lemn pana rezulta o pasta cremoasa. Adaugam si ceapa taiata marunt.Ideea este sa nu le tinem prea mult la scurs fiindca se oxideaza si parca au o tenta de iute.


Separat, se prepara maioneza din cele doua galbenusuri, uleiul si sarea.

Amestecam totul,
adaugand la final usturoiul pisat.

Se lasa la rece si se servesc cu rosii.

Pofta buna !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...