10 iulie 2014

Placinta cu dovlecei si parmezan


tarta cu dovlecei

Vazand la  merisor pe blog aceasta minunatie, n-am mai stat pe ganduri si am trecut imediat la executia ei. Ingredientele difera putin in functie de ce-am avut prin casa, insa rezultatul presupun ca este acelasi.
O bunatate ! Prietenii care m-au vizitat si au gustat-o au fost placut surprinsi, laudand-o pe buna dreptate.Va invit sa s-o preparati !

Ingrediente :

  • 3 dovlecei medii
  • 1 pachet foietaj ( 400 gr )
  • 3 oua 
  • 150 gr parmezan
  • 100 gr telemea 
  • 2 linguri de gris
  • piper
  • 1/2 legatura marar
  • 1 lingura chimen macinat
  • 1 lingura lapte
  • cateva rosii cherry ( sau rosii in ulei )
  • seminte de chimen pentru presarat
Mod de preparare : 

1. Aluatul se lasa la dezghetat. 
2. Dovleceii se curata de coaja si se dau pe razatoarea cu gauri mici. Se presara sare si se lasa cateva minute sa iasa apa din ei. Se scurg bine si se pun intr-un castron. Se amesteca apoi cu doua oua, albusul de la al treilea ou, telemeaua si parmezanul ras, chimenul macinat, piperul, mararul tocat si cele doua linguri de gris. Pentru ca am stors foarte bine dovlecelul, compozitia a fost destul de uscata, asadar n-a fost nevoie de mai mult gris. Omogenizam si lasam cateva minute sa actioneze grisul. Daca vi se pare prea moale compozitia, mai puteti adauga o lingura de gris.
3. Tapetam cu hartie de copt o forma de 28 cm, asezam aluatul si turnam compozitia peste acesta. Nivelam amestecul de dovlecel si branza si pliem colturile aluatului ungandu-l cu amestecul de galbenus cu lapte. Presaram cateva seminte de chimen si asezam rosiile deasupra.
4. Punem placinta 30-40 minute in cuptorul preincalzit, la 180 grade pana ce foietajul se rumeneste frumos.


Noi o servim calda !

Pofta buna !






2 comentarii:

  1. PE ASTA AM SARIT-O PT CA NU IMI PLAC DOVLECEII DAR TRECAND EU PE AICI, CONSTAT CA ARATA DEMENTIAL. ...clar de pus in revista. FOOAAARTE FRUMOS ARATA!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. conteaza foarte mult marca aluatului. Eu am incercat cu mai multe si singura care s-a ridicat la standardele mele a fost Bonito, are tipla grena. Pe acesta il recomand .

      Ștergere

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...