4 aprilie 2014

Bomboane Raffaello Raw Vegane




Imi plac foarte mult deserturile raw, insa, asa cum am spus si in postarea tortului raw cu fruncte de padure, daca nu se foloseste un robot performant este greu, aproape imposibil de obtinut un produs de calitate.
Sper sa vina vremea cand imi voi permite sa achizitionez o astfel de ustensila, sa pot face smoothie-uri, lapte din seminte sau creme fine pentru dulciurile pe care le am deja in plan. Una din sursele mele de inspiratie este Ruxandra, cu al ei blog Gourmandelle.com. Toate retetele prezentate sunt pe gustul meu intru-totul, la fel si aceste bomboane raw.

Ingrediente :

  • 4 linguri ulei de nuca de cocos
  • 1 cana fulgi de cocos+4 linguri pentru decor
  • 15 migdale crude ( de preferat decojite )
  • 2 linguri miere ( eu am folosit de rapita )
  • 1/2 lingura esenta de vanilie
Mod de preparare :

1. Se pun toate ingredientele in blender, mai putin migdalele si se mixeaza pana se obtine o pasta cremoasa si lipicioasa. Pentru ca nu am un robot performant si nu a rezultat o pasta foarte fina, a trebuit sa mai adaug o lingura de fulgi de cocos, sa se poata lega mai bine. 
2. Se formeaza bilute in care se introduce cate o migdala. Se tavalesc prin fulgii de nuca de cocos opriti pentru decor si se pun la frigider cateva minute.

Ies intre 12- si 15 bomboane, in functie de marime.





Pofta buna !

4 comentarii:

  1. Nici eu nu am robot performant si mi-e greu sa fac astfel de preparate. Dar bombonele tale arata tare bine si sigur au fost delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  2. asteptam reteta de cand mi-ai zis. este superioara altor variante prin continut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa cum am spus, ideea n-a fost a mea, insa incerc pe cat posibil sa culeg retete sanatoase :)

      Ștergere

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...