23 septembrie 2012

ISLANDA


De ceva timp ma delectez cu blogul Kadiei, imi place modul in care ne prezinta locurile pe care le viziteaza, iar naratiunea este la fel de captivanta. Prin amabilitatea prietenei mele care a fost de curand Islanda si care mi-a oferit acest set de fotografii  m-am gandit sa le prezint cu mare drag prietenei noastre in ale blogaritului.
Asta, pentru ca in lista tarilor si oraselor vizitate de ea, nu se regaseste acest loc minunat.
N-am sa povestesc nimic fiindca n-am fost eu acolo, va las doar sa admirati minunatiile acestor locuri.

Enjoy Kadia!





























Poza aceasta mi-a fost dedicata.......sunt mare amatoare de dulciuri !


Un salut din Reykjavik !


2 comentarii:

  1. of, cat de frumos este! Islanda este una dintre tarile pe care imi doresc foarte mult sa le vad. Sper sa reusesc la anul. Imi place atat de mult si multumesc din inima pentru dedicatie.

    RăspundețiȘtergere

Pages

Vizitatori

Totalul afișărilor de pagină

Followers

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...